دکل مهاری سه پایه

دکل های مهاری به سازه های از پیش ساخته ای گفته می شود، که در ارتفاع های مشخص توسط سیم های مهاری که غالبا از مفتول به هم تابیده شده آهنی هستند، به زمین و یا در سطح پشت بام به ستون ها یا پل های اصلی ساختمان متصل می گردند. در واقع وزن اصلی وارد شده به دکل مهاری را سازه مرکزی تحمل می کند و سیم های مهاری وظیفه حفظ تراز سازه را به عهده دارند.

دکل مهاری

انواع دکل های مهاری

سازه های اصلی دکل مهاری در قاعده های گوناگون و بسته به نوع کاربری و ارتفاع آن مشخص و طراحی می گردد. شکل آن ها در دو حالت بصورت مثلثی و یا مربع هستند. فاصله بین دوتا پایه اصلی دکل از هم، مشخصه قاعده دکل می باشد. دکل هایی با قاعده 25، 35، 45، 50، 65، 80، 100 توسط شرکت آرون سازه وندا طراحی، ساخته و اجرا می شوند. همچنین بسته به ارتفاع دکل ها و نوع کاربری آن طراحی و سفارش کار پذیرفه می‌شود. سازه اصلی دکل های مهاری خود ایستا 35G یا 45G به صورت معمول از سه یا چهار وجهی پیش ساخته هستند.

بیشتر بخوانید:پ

جنس دکل مهاری

این سازه از لوله و میلگرد است. ولی سازه اصلی دکل های 65G, 80G, 100G, 50G به صورت لوله نبشی طراحی و ساخته می شود. معمولا به علت طول بلند، این نوع دکل ها از سکشن های 3 متری تشکیل می‌شوند که در محل نصب به یکدیگر منتاژ می گردند.

روند سفارش کار

شرکت آرون وندا سازه یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع دکل های مخابراتی است که با رویکردی متمایز و بکارگیری مجربترین کارشناسان فعال در این زمینه، با آگاهی تمام به استانداردهای موجود در سطح کشور و جهان، تمامی خدمات طراحی، ساخت و نصب دکل را در سرتاسر ایرانبه شما کارفرمایان عزیز ارائه می دهد.

شما میتوانید برای سفارش و آگاهی بیشتر از طریق فرم تماس با ما و یا شماره  09126361520 با ما تماس حاصل فرمایید.